jump to navigation

Jam Casio Edifice…Sayang Bini aku!!!! November 5, 2006

Posted by wan in Blogroll.
trackback

casio edificeMuahhhhhhhhh!!!!!…. itu jerr yang dapa aku luahkan kat sini betapa suka dan gembiranya hati aku dan bertambah sayang aku kat bini aku yang sorang tu. hampir sebulan aku tak berjam tangan sebab jam ‘g-shock’ kelas petaling street yang aku beli kat pasar malam dan pakai beberapa bulan tu dah rosak/putus talinya.Bukan tak mau tukar tali tapi kalu dah talinya lebih mahal dari jamnya baik tak payah. Aku sejak dari dulu lagi hardcore jam casio yang jenih analog dan digital sekaligus, mcm orang kata dua dalam satu dan jam casio memenuhi ciri yang aku mau. Dari beberapa versi casio illuminator yang bercirikan material getah tapi kini dengan edifice aku telah menukar selera kepada yg bercirikan metal. Dulu sebab kerja yg membantutkan hasrat memakai jam besi atas sebab2 keselamatan dan satu sebab lagi adalah bulu roma sekalu terkapit celah tali besi tu, pedih gak laa liang roma tu…tu yang tak mau pakai jam besi, la ni kerja yg berkaitan senglop mesin dah kurang dan dari pemerhatian aku tengok dah jadi trend orang ramai pakai jam besi aku pun ingin mencuba jam jenis ni.

Bersempena besday aku yg ke – ehem ehem ,yang tertangguh dari bulan posa ari tu (tak celebrate pun), mungkin ada lebihan dari duit raya sikit, bini aku yg kute mute tu telah menghadiahkan aku sebuah jam casio edifice kat aku. Lama dah tak dapat present besday dari bini aku almaklum laaa mungkin terlupa sbb terasa dah lama sangat kot hidup berdua. he he he… sekali lagi Muaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!! kat bini aku…. cayang ayang.

Komen-komen»

1. casio - Januari 24, 2011

kalau jam casio yang tipe edifice di pakai dalam jangka waktu lama…
apakah akan berkarat?

2. tiarakaufman99175 - April 9, 2016

cingular shop ringtones cingular go phone ringtones cingular ringtones Click http://www.l33turl.com/youme09180


Tinggalkan Jawapan

